Translate

dinsdag 21 oktober 2014

Rugtas

Een rugtas van een klein zwart wit ruitje.

Voor het eerst waag ik mij aan een rugtas.
Als voorbeeld heb een rugtas genomen dat bij de aankoop van een paar schoenen was gegeven.
De maten zijn ongeveer overgenomen, maar de rest is totaal anders.
Maten 42x33cm.
Aan de voorkant een vak met rits en sleutelhanger.


De rugtas is gevoerd met een zachte flanel. Er zijn twee ruime vakjes.

Achterkant van de rugtas.
Bent u op zoek naar een uniek handgemaakte tas, kijk dan eens op mijn website Passie voor Textiel.nl

2 opmerkingen:

Marion zei

Dank je voor je aanbod van het borduurgaren op mijn blog, ik hou het in gedachten. Een paar maanden geleden heb ik op de rommelmarkt eens een doos vol strengen gekocht dus ik heb best wel veel maar als je met nummers werkt heb je soms net niet de goede kleuren.
Mooie tas heb je gemaakt. Al je tassen zien er erg professioneel uit. Dat doe ik je niet na.
Groetjes
Marion

Anoniem zei

dank je voor het compliment